اعلام کاهش محدودیت های سفر در بیشتر مقاصد گردشگری جهان

به گزارش مجله سرگرمی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کاهش محدودیت های سفر در بیشتر مقاصد گردشگری جهان مشاهده می شود.

اعلام کاهش محدودیت های سفر در بیشتر مقاصد گردشگری جهان

داستان چیست؟

جدیدترین گزارش سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) نشان می دهد 70درصد از مقاصد گردشگری جهان محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا را کاهش داده اند و از هر چهار مقصد فقط یک مقصد همچنان به طور کامل به روی گردشگران خارجی بسته است.

نتایج تحقیقات جدید سازمان جهانی گردشگری نشان می دهد تا یکم نوامبر 152 مقصد محدودیت های گردشگری ناشی از شیوع ویروس کرونا را کاهش داده اند که شمار چنین مقاصدی در یکم سپتامبر 115 مورد گزارش شده بود.

گزارش جدید نشان می دهد کشورهای اروپایی بیشترین آمار کاهش و یا لغو محدودیت های گردشگری را به خود اختصاص داده اند. آمریکا و آفریقا و خاورمیانه نیز در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

کشورهای آسیا و اقیانوسیه کمتر به کاهش محدودیت های مسافرتی اقدام کرده اند و آمار مقاصدی که مرزهایشان را بطور کامل به روی گردشگران خارجی بسته اند، در این مناطق بیشتر است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123060

به "اعلام کاهش محدودیت های سفر در بیشتر مقاصد گردشگری جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام کاهش محدودیت های سفر در بیشتر مقاصد گردشگری جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید