با حکم وزیر ارشاد دبیران علمی و اجرایی جایزه جلال منصوب شدند

به گزارش مجله سرگرمی، ابراهیم محمد حسن بیگی و مصطفی راضی جلالی در احکام جداگانه ای توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ترتیب به عنوان دبیر علمی و دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب شدند.

با حکم وزیر ارشاد دبیران علمی و اجرایی جایزه جلال منصوب شدند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، ابراهیم محمد حسن بیگی و مصطفی راضی جلالی در احکام جداگانه ای از سوی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ترتیب به عنوان دبیر علمی و دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب شدند.

در حکم صالحی خطاب به ابراهیم محمد حسن بیگی آمده است: نظر به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، با توجه به سوابق و تجارب ارزنده شما در عرصه ادبیات داستانی به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب می شوید.

مقتضی است بر اساس ضوابط مندرج در آیین نامه جایزه و در همکاری با اعضای محترم هیئت علمی و دبیر اجرایی جایزه، اقدام لازم در زمینه برگزاری شایسته این رویداد ادبی را معمول فرمایید. مزید توفیق شما را از خداوند متعال مسألت دارم.

همچنین در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مصطفی راضی جلالی آمده است:

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه های فرهنگی، به ویژه در حوزه ادبیات به موجب این حکم به عنوان دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل موثر با اساتید و نویسندگان ارجمند و اعضای محترم هیئت علمی، در برگزاری شایسته تر این رویداد ملی پیروز و موید باشید.

ابراهیم حسن بیگی در سال 1336 در روستای خواجه نفس از شهرستان بندر ترکمن به جهان آمد. تا به امروز آثاری از وی در حوزه داستان کوتاه، ادبیات کودک و نوجوان، دین و دفاع مقدس منتشر شده است. اشکانه، ریشه در اعماق، نشانه های صبح، معمای مسیح، محمد، قدیس و ... برخی از آثار وی است.

اعضای هیئت علمی جایزه ادبی جلال طی روز های آینده معرفی می شوند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112851

به "با حکم وزیر ارشاد دبیران علمی و اجرایی جایزه جلال منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حکم وزیر ارشاد دبیران علمی و اجرایی جایزه جلال منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید