برگزاری کارگاه های جنبی آنلاین در 2 بخش جایزه استیکر

به گزارش مجله سرگرمی، کارگاه های جنبی آنلاین آموزشی در 2 بخش ثابت و متحرک دومین دوره جایزه سال استیکر برگزار می گردد.

برگزاری کارگاه های جنبی آنلاین در 2 بخش جایزه استیکر

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در دومین دوره جایزه سال استیکر که به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبایی برگزار می گردد، کارگاه های آموزشی آنلاین نیز برگزار می گردد.

کارگاه های جنبی آموزشی آنلاین به منظور آشنایی هنرمندان با مبانی و اصول طراحی استیکر برگزار می گردد تا هنرمندان بتوانند با ساختار و نوع طراحی استیکر های ثابت و متحرک آشنا شوند. تدریس بخش استیکر ثابت را علی رادمند کاریکاتوریست، تصویرگر و انیماتور و طراح گرافیک بر عهده دارد. وی جوایز بسیاری در این عرصه از آن خود و استیکر های معروفی نیز طراحی و اجرا نموده است.

همچنین تدریس بخش اصول و مبانی طراحی استیکر متحرک نیز بر عهده پدرام اعتمادی است. تصویرسازی، طراحی گرافیک، طراحی شخصیت، ویدئوگرافی و به صورت خاص انیمیشن دوبعدی از تخصص های اصلی این مدرس است.

این کارگاه ها به عنوان بخش جنبی دومین جایزه سال استیکر از 15 آبان 99 به صورت آنلاین در تارنمای ویژه این رویداد و پیغام رسان آیگپ شروع می گردد.

دومین دوره جایزه سال استیکر توسط شبکه اجتماعی آیگپ با همکاری رسانه ای سایت روز رنگ و همراه اول، به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبایی برگزار خواهد شد.

شروع این رویداد از مهرماه 1399 بوده و تا 23 دی ماه امسال، همزمان با روز جهانی استیکر که اختتامیه این مراسم برگزار می گردد، ادامه خواهد داشت.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 114401

به "برگزاری کارگاه های جنبی آنلاین در 2 بخش جایزه استیکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه های جنبی آنلاین در 2 بخش جایزه استیکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید