فروش Stardew Valley به ده میلیون نسخه رسید

به گزارش مجله سرگرمی، بازی محبوب و دوست داشتنی Stardew Valley برای اولین بار در فوریه سال 2016 روی استیم منتشر و پیروز شد تا ماه آپریل همان سال بیش از یک میلیون نسخه به فروش برساند. چنین رقمی برای هر اثری یک دستاور بزرگ محسوب می شود؛ مخصوصا برای Stardew Valley که یک بازی مستقل خاص است و تنها توسط یک نفر ساخته شده. حال چهار سال از انتشار بازی گذشته و این اثر هم اکنون روی پلتفرم های مک و لینوکس، کنسول ها و موبایل ها هم عرضه شده است و طبق آخرین اخبار منتشر شده، حالا فروش آن از ده میلیون نسخه هم گذشته است.

فروش Stardew Valley به ده میلیون نسخه رسید

متاسفانه دقیقا نمی دانیم که عملکرد بازی روی هر پلتفرم چگونه بوده و تنها آمار فروش کلی بازی را در دست داریم. به همین خاطر مقایسه میزان فروش اثر روی موبایل، کنسول ها و کامپیوتر اساسا غیرممکن است. اما اگر بخواهیم توضیحات صفحه بازی در SteamSpy را در نظر بگیریم، حدودا پنج تا ده میلیون نفر این بازی را روی استیم خریداری کرده اند که بر این اساس می توانیم مطمئن باشیم که حدود نیمی از فروش روی استیم بوده و در این بین کامپیوتر بیش ترین سهم را در پیروزیت بازی داشته است.

اریک بارون، خالق و تنها سازنده بازی در صفحه توییتر خود نوشت: واقعا عجیب و فوق العاده است وقتی به زمانی فکر می کنم که در اتاقم مشغول ساخت این بازی بودم و هیچ نمی دانستم که کسی از آن خوشش می آید یا خیر. از همه کسانی که بازی را تجربه کردند، از آن حمایت کردند و باعث شدند تا همه این اتفاقات ممکن شود، سپاسگزاری می کنم.

Stardew Valley در هفته های اول انتشار خود توانست در لیست پرفروش ترین بازی های استیم قرار بگیرد و در سال 2017 هم پیروز شد به بیشترین بازی دانلود شده کنسول نینتندو سوییچ تبدیل شود. در حال حاضر بخش چندنفره به Stardew Valley اضافه شده و می توانید آن را تجربه کنید.

منبع: Twitter

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67836

به "فروش Stardew Valley به ده میلیون نسخه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش Stardew Valley به ده میلیون نسخه رسید"

1 دیدگاه

امیر 19 فروردین 1399

لتفان اموزش چند نفر هم بزارید

پاسخ به امیر
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید