ماجرای تیام برای دیاباته تکرار می گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، شیخ دیاباته مهاجم استقلال همچنان از مسئولان این باشگاه بابت عدم دریافت حق و حقوقش ناراحت است. این بازیکن با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر در فرانسه به سر می برد و منتظر است تا باشگاه استقلال حق و حقوقش را پرداخت کند، ولی مسئولان باشگاه همچنان تعلل می نمایند و ظاهرا مسائل اقتصادی اجازه نداده تا استقلال پول دیاباته را به حسابش بریزد. به نظر می رسد این تعلل در نهایت به ضرر استقلال تمام گردد و دیاباته تصمیم به جدایی از استقلال بگیرد.

ماجرای تیام برای دیاباته تکرار می گردد؟

در حالی که شایعات زیادی در این خصوص مطرح شده است، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال به سایت رسمی این باشگاه گفت: هیچ مسئله ای در پرداخت مطالبات دیاباته وجود ندارد و ما به تمام تعهدات خود در قرارداد این بازیکن پایبند هستیم و تعهداتمان را انجام می دهیم تا دیاباته بدون مشکل همراه استقلال باشد.

دیاباته تا امروز بیست وششم اردیبهشت ماه به استقلال فرصت پرداخت مطالباتش را داده است؛ فرصتی که امروز به خاتمه می رسد، اما آبی ها تا کنون تنها 60 هزار دلار از 255 هزار دلار مطالبات او را پرداخت نموده اند. با این شرایط ممکن است استقلال دیاباته را از دست بدهد. جالب اینجاست که مسئولان این باشگاه در گذشته هم با چنین تعلل هایی برای استقلال دردسر درست کردند. زمان زیادی از جدایی مامه تیام از جمع آبی پوشان نمی گذرد، آن موقع آبی ها یک مهاجم فوق العاده را از دست دادند و شاید این داستان به صورت دیگری در خصوص دیاباته پیش برود.

سعید رمضانی، سرپرست استقلال هم در این باره به ورزش سه می گوید: فکر می کنم در این زمینه کمی اغراق شده و انتشار چنین حرف هایی به هیچ عنوان درست نیست. دیاباته استقلال را دوست دارد و خودتان دیده اید بار ها در این باره حرف زده است. عده ای شیطنت می نمایند تا او را از استقلال دور نمایند، ولی این بازیکن تمایل دارد در استقلال بماند و خودش بار ها این صحبت را انجام داده است.

او در پاسخ به این سؤال که آیا این باشگاه می تواند تا امروز تمام مطالبات دیاباته را پرداخت کند یا نه هم گفت: آنطور که آقای سعادتمند اعلام نموده اند مطالبات دیاباته بخش به بخش پرداخت می گردد و مسئله ای برای ادامه حضور این بازیکن خوب وجود ندارد.

منبع: همشهری

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90607

به "ماجرای تیام برای دیاباته تکرار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تیام برای دیاباته تکرار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید