مهمترین شهرهای اسپانیا را بشناسید

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از مهمترین جاهای دیدنی فرانسه که بعید است تا به امروز تصویر آن را ندیده باشید، بنای طاق پیروزی پاریس است؛ یک طاق سنگی سفید که با ارتفاع 50 متری، در میان میدانی بزرگ و شلوغ جای گرفته است. این طاق زیبا در کنار برج ایفل…

مهمترین شهرهای اسپانیا را بشناسید

هیچ شکی نیست که خیابان شانزلیزه پاریس فرانسه را می توان مشهورترین و معروف ترین خیابان دنیا دانست که در قلب پایتخت نور و عشق کشیده شده است. کمتر کسی پیدا می گردد که در تور پاریس شرکت کند اما در طول بلوار شانزلیزه پاریس قدم نزند و…

کلیسای سنت شاپل یکی از شگفت انگیزترین جاهای دیدنی پاریس است که معمولا کمتر توسط جهانگردان تور فرانسه مورد بازدید قرار می گیرد. هنگامی که نام کلیسا و شهر پاریس کنار هم می آیند، کلیسای نوتردام اولین نامی است که در ذهن بیشتر افراد نقش می بندد. اما باید…

مارسی یکی از مقصدهای جهانگردی مهم فرانسه است و سالانه بیش از 5 میلیون جهانگرد برای تماشای جاذبه های جهانگردی مارسی فرانسه، به این شهر سفر می کنند. مارسی بزرگترین بندر فرانسه است که پس از پاریس، رتبه دوم جمعیت در میان شهرهای فرانسه را در اختیار…

کشور اسپانیا با داشتن جمعیتی بسیار بالا عنوان یکی از جهانگردی ترین و زیباترین کشورهای دنیا را به خود اختصاص داده است. وجود مکان های دیدنی فوق کشور اسپانیا یکی از جهانگردی ترین و زیباترین کشورهای دنیاست، که رتبه دوم جذب جهانگرد را به خود اختصاص داده است. وجود مکان های دیدنی فوق العاده زیبا و جذاب و مناظری شگفت انگیز در شهرهای اسپانیا جذابیت این کشور را در میان جهانگردان و اهالی سفر افزایش داده است.

در صورتی که قصد سفر و یا مهاجرت به یکی از شهرهای اسپانیا را دارید پیش از انجام هر کاری باید با شهرهای اسپانیا آشنایی کافی پیدا کنید.

در این مقاله شماری از شهرهای اسپانیا از جمله مادرید، ساراگوسا، سویا و دیگر شهرهای جهانگردی اسپانیا را معرفی خواهیم کرد. بدین ترتیب و با کسب اطلاعاتی کافی در رابطه با شهرهای اسپانیا می توانید بهترین شهر اسپانیا برای زندگی و یا بهترین شهر اسپانیا برای سفر را بشناسید.

سرفصل های عنوان شده در این مقاله عبارتند از:

معرفی شهر سویا

معرفی شهر بارسلونا

معرفی شهر مادرید

شهر پنگا در اسپانیا

مالاگا اسپانیا

والنسیا شهری در جنوب اسپانیا

معرفی شهر سویا

شهر سویا پایتخت آندالوسیا چهارمین شهر پهناور اسپانیا است. این شهر در میان مردم به نام های مانند سویل یا سبیل نیز مشهور است. سویا به عنوان شهری باستانی قدمتی برابر با 3000 سال دارد. این شهر تاریخی می تواند مکانی بسیار مناسب و جذاب برای علاقمندان به شناخت تاریخ کشور اسپانیا محسوب گردد. وجود موزه های قدیمی، کلیساهای بزرگ و فوق العاده زیبا، صومعه ها و بناهای تاریخی قدیمی سویا را به شهری جذاب برای جهانگردان تبدیل کرده است. تعداد بسیاری از اماکن و ابنیه های تاریخی موجود در این شهر در فهرست میراث دنیای یونسکو ثبت شده اند. حکومت ها و تمدن های بسیاری در طول اعصار مختلف در شهر سویا وجود داشته اند. وجود آثار و بقایای به جا مانده از حکومت ها و دولت های اسلامی و رومی بر ارزش تاریخی این شهر افزوده است. معماری فوق العاده زیبا و شگفت انگیز بناهای تاریخی ساخته شده در سویا هر بیننده ای را شگفت زده می کند. به دلیل واقع شدن در نزدیکی دریای مدیترانه، سویا دارای آب و هوایی مدیترانه ای است و از زمستان هایی با آب و هوایی معتدل و تابستان هایی نسبتاً گرم برخوردار است. برج طلایی، قلعه شگفت انگیز آلکارا و میدان مشهور اسپانیا از جاذبه های جهانگردی سویا به شمار می فرایند.

غذاهای محلی اسپانیا، طعم خاص کشور ماتادورها

با مهم ترین شهرهای فرانسه آشنا شوید

گرانادا، پایتخت مسلمانان در اسپانیا

معرفی شهر بارسلونا

بارسلونا نام شهری در اسپانیا است که در میان اهالی و جهانگردان به جواهر مدیترانه مشهور است. از جمله دل انگیزترین و زیباترین شهرهای اروپایی که شاید به جرأت بتوان گفت که اولین گزینه انتخابی جهانگردان سرتاسر دنیا برای سیر و سفری پر از هیجان و جذابیت محسوب می گردد. با نگاهی به نقشه شهرهای اسپانیا متوجه می شویم که بارسلونا در بخش شمال شرقی این کشور پهناور و دیدنی خودنمایی می کند و به دلیل واقع شدن در بین دریا و کوه های سر به فلک کشیده، از آب و هوایی معتدل برخوردار است. این شهر همواره تحت عنوان شهری تجاری، تفریحی و البته فرهنگی در میان مردم دنیا مشهور بوده و تعدادی از زیباترین و مدرن ترین ساختمان های اروپا در بارسلونا دیده می شوند.

معرفی شهر مادرید

شهر جذاب و دیدنی مادرید همواره به عنوان یکی از برترین شهرها در اسپانیا مطرح بوده و در مرکز این کشور به مانند نگینی می درخشد. این شهر از سال 1562 میلادی عنوان پایتخت اسپانیا را به خود اختصاص داد. شاید باور نکنید اما در مادرید بیشتر از 60 اثر تاریخی و موزه دیده می گردد. به عنوان نمونه موزه پرادو گالری هنری بی نظیری در این شهر است که واقعاً ارزش حتی یک بار سر زدن و بازدید از آثار نگهداری شده در آن را دارد.

در مادرید بیشتر از 60 اثر تاریخی و موزه دیده می گردد.

شهر پنگا در اسپانیا

پنگا دهستانی کوچک اما زیبا در قسمت شرقی کشور اسپانیا به شمار می رود. دهستانی که مساحتی برابر با 20598 کیلومتر مربع دارد و حدود 728 نفر در آن سکنی دارند. نکته بسیار جالبی که در رابطه با پنگا می توان بیان کرد این است که بنا به تصمیم دولت اسپانیا به هر زوج جوانی که مؤافق زندگی در این منطقه باشند مبلغی برابر با 3000 یورو پرداخت می گردد. این امر بنا به دلایلی همچون جذب بیشتر مهاجران و توسعه و پیشرفت اقتصادی پنگا صورت می گیرد.

مالاگا اسپانیا

شهر تاریخی مالاگا که تاریخ ایجاد آن به قرن هشتم پیش از میلاد مسیح بازمی گردد از قدیمی ترین و مهم ترین بندرگاه های مدیترانه ای در اسپانیا به شمار می رود که با داشتن مناظری دل انگیز هوش از سر جهانگردان می برد. وجود سواحلی زیبا، پوشش گیاهی استوایی و درخت های نخل جذابیت خاصی به مالاگا بخشیده است. سفر به شهر مالاگا اسپانیا مساوی با لذت بردن از خوردن انواع غذاهای دریایی و بازدید از آثار و جاذبه هایی همچون باغ های گیاه شناسی، بازار روز سرپوشیده قلعه خیبرالفارو است.

والنسیا شهری در جنوب اسپانیا

شهر والنسیا از شگفت انگیزترین شهرها در کشور اسپانیا محسوب می گردد که به دلیل وجود جذابیت های خاص در آن از جمله جشنواره گوجه فرنگی با استقبال خوب جهانگردان روبروست. هتل های زیاد و متنوع، رستوران های خیابانی با سرو غذاهای سنتی، ساحل مالواروسا، آکواریوم بزرگ اقیانوس شناسی همه و همه جذابیت هایی هستند که شما را به بازدید از والنسیا ترغیب می کنند. علاوه بر این، با وجود مراکز خرید عالی و مدارس پیشرفته و مدرن در والنسیا می توان آن را به عنوان بهترین شهر اسپانیا برای زندگی در نظر گرفت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: ققنوس
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 120324

به "مهمترین شهرهای اسپانیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین شهرهای اسپانیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید