ناگفته های بازیگر نقش عطا در سریال نجلا؛ شخصیتی که دنبال خانواده است

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - مصطفی ساسانی درباره ویژگی های شخصیت عطا در سریال نجلا سخن گفت.

ناگفته های بازیگر نقش عطا در سریال نجلا؛ شخصیتی که دنبال خانواده است

به گزارش خبرنگاران، مصطفی ساسانی بازیگر تئاتر تلویزیون و سینما درباره نقش عطا در سریال نجلا گفت: نقش عطا دربردارنده جاذبه های جالبی برای بازیگر و بیننده است. اجرای اینگونه نقش ها برای بازیگر وسوسه انگیز است. در واقع عطا برخلاف دیگر شخصیت ها، خانواده ندارد و ما در طول نمایش فیلم، عبد شیرین و عمو اکبر را اشخاصی میبینیم که عطا به نوعی انگار در برخورد با آن ها به دنبال ایجاد خانواده است.

وی در ادامه درباره حس و حال رابطه عطا و عبد مطرح نمود: رابطه ای که میان این دو شخصیت جذاب در فیلم حکم فرماست در واقع رابطه مرید و مراد است و نوعی رابطه سرخوشانه از سوی عطا نسبت به عبد را شاهد هستیم. در ارتباط عطا با شیرین هم رندی هایی را می بینیم که با چاشنی طنز شخصیت عطا قصه را جذاب تر کرده و حس و حال پاکی که در روابط شیرین و او وجود دارد، نمایانگر وجه دیگری از این شخصیت در سریال است.

این بازیگر افزود: در ارتباط با شخصیت دیگری در فیلم که عطا با او روبه رو است یعنی عمو اکبر، پدر شیرین ما شاهد وجه دیگری از شخصیت عطا هستیم، شخصیتی که به عمو اکبر احترام می گذارد، حیا دارد و اشاره میکنم به سکانسی که میخواهد یواشکی از باجه به شیرین زنگ بزند که با چاشنی طنز همراه است.

ساسانی اظهار کرد: در مجموع عطا که در واقع با قاچاق و شاگردی پیش عبد، راهی سفری می شود که تحولات شخصیت او را رقم میزند. در مجموع شخصیتی طناز و توسری خور و عبد تنها، روراست و گاهی رند و شخصیتی وفادار است.

این بازیگر درباره قصه سریال نجلا توضیح داد: سریال نجلا قصه ای جذاب و نو دارد. روایتگر داستان مادری است که فرزندش را سالها پیش در اربعین سرخ گم کرده و حالا در پی پیدا کردن آن طفل، شاهد ماجرا هایی خواهیم بود.

وی ادامه داد: شناخت یک کاراکتر توسط بازیگر از چند منظر شکل میگیرد؛ حرف هایی که کاراکتر میزند، حرف هایی که دیگر شخصیت ها درباره او می گویند و اعمال و رفتار هایی که این کاراکتر را معرفی میکند. نویسندگان به گونه ای این شخصیت را نوشتند که تمام کد های لازم برای بازی در این نقش را من در اختیار داشتم. تکیه کلام هایی که گا ها عطا از آن ها استفاده میکند در جریان فیلمبرداری توسط کارگردان و همچنین خودم و گا ها توسط پارتنر ها ایجاد شد.

بازیگر سریال شرایط خاص در ارتباط با بازیگران مقابل خود در سریال نجلا بیان نمود: زمانی که بازیگر مشغول ایفای نقش است بخش مهمی از بازی اش به بازیگر مقابل بستگی دارد و اگر بازیگر مقابل انرژی لازم را منتقل نکند طراوت و درستی نقش ها از بین میرود.

ساسانی در ارتباط با انتقاداتی که به ادای لهجه ها شده است توضیح داد: ما یک ماه با غابشی که اصالتا جنوبی هستند تمرین کردیم و ایشان معتقد بودند که جز چند موارد کوچک، ایراد دیگری به لهجه وارد نبود و براساس پیام هایی که از مخاطبان دریافت کردیم، برای آنها هم باورپذیر بوده است.

وی درباره واکنش مخاطبان این سریال بیان نمود: خدا راشکر مخاطبان راضی بودند؛ چرا که به گفته آنها بعد از مدت ها سریالی پخش شده که توانسته مردم را از سمت شبکه های ماهواره، پای شبکه های تلویزیونی بنشاند و این باعث افتخار من است و لذت میبرم. همچنین امیدوارم مدیران به کارگردانان و بازیگران جوان بیشتر اعتماد کنند و فرصت ها را دراختیار جوانان قرار دهند تا شاهد کار های جذاب بیشتری در تلویزیون باشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 115202

به "ناگفته های بازیگر نقش عطا در سریال نجلا؛ شخصیتی که دنبال خانواده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های بازیگر نقش عطا در سریال نجلا؛ شخصیتی که دنبال خانواده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید