نشست مشترک مسئولان دانشگاه علوم پزشکی البرز با پزشکان متخصص چینی برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، نشست مشترک مسئولان دانشگاه علوم پزشکی البرز با پزشکان و مسئولان چهارمین بیمارستان عظیم چین به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

نشست مشترک مسئولان دانشگاه علوم پزشکی البرز با پزشکان متخصص چینی برگزار گردید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علوم پزشکی البرز صبح امروز با برقراری ارتباط با یکی از بیمارستان های عظیم چین، تجربیات پیروز در مقابله با کرونا را با پزشکان این بیمارستان به اشتراک گذاشت.

این نشست را که به صورت ویدئو کنفرانسی بین دانشگاه علوم پزشکی البرز با چهارمین بیمارستان مقابله با کرونا در استان ژجیانگ چین برگزار گردید، به همت استانداری البرز و کنسولگری ایران در چین برنامه ریزی شده بود.

این ویدئو کنفرانس با حضور اعضای هیات رییسه، اساتید خبرگان و پزشکان دانشگاه در زمینه کرونا ویروس با خبرگان و اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی استان ژجیانگ چین در برگزار گردید و کلیه اقدامات اجرا شده، اطلاعات علمی و تخصصی، موارد درمانی و رفتاری این بیماری مورد بحث و مصاحبه نهاده شد.

حسین کریم، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه این ویدئو کنفرانس گفت: مهم ترین هدف این ارتباط تبادل تجربه و اقداماتی است که ما انجام دادیم و استفاده از هدایت های کشور چین در کنترل این بیماری میباشد. این ارتباط می تواند از بعد علمی، مدیریتی و اجرایی برای ما بسیار مفید باشد. امیدواریم این ارتباطات ادامه پیدا کند و ما بتوانیم هرچه بیشتر از این تجربیات جهانی استفاده کنیم و آنه را در ادامه فرایند مقابله با کرونا به کار ببندیم.

کریم همچنین اقدامات اجرا شده در جهت مقابله با کرونا ویروس که از ابتدا شیوع بیماری در استان البرز را تشریح کرد: مطالعه و آنالیز دقیق رفتار ویروس و علائم و نشانه ها و درگیری هایی که این ویروس ایجاد نموده بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان نمود: مطالعه دقیق رفتار مردم و دولت چین و نحوه مقابله با ویروس و دستیابی به پیروزیت های حاصل شده است.

وی به خلاصه اقدامات اجرا شده اشاره نمود و گفت: برگزاری جلسات روزانه و منظم در ستاد مبارزه با کرونا در تمام دانشگاه و ادارات و مراکز تولیدی استان، اولویت قرار دریافت مقابله با کرونا در تمام فعالیت های استان از جمله فعالیت های برای مقابله با کرونا در استان بوده است.

کریم ادامه داد: از تمام ظرفیت جامعه پزشکی در بخش های مختلف ج، امعه خیرین، سازمان های مردم نهاد و داوطلبان مردمی برای مقابله با کرونا استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه با تشویق مردم به قرنطینه در منازل خود کوشش کردیم رفت و آمد را در سطح شهر ها کاهش دهیم، گفت: به همین منظور تعطیلی اصناف غیرضروری و افزایش ساعت کاری اصناف ضروری نیز برای مقابله با کرونا صورت گرفت.

رییس چهارمین بیمارستان عظیم چین در استان ژجیانگ ضمن ابراز خرسندی از اینکه این ارتباط منجر شده است تجربیات و اقدامات مهم دو استان به اشتراک گذاشته گردد ابراز امیدواری کرد: با تبادل اطلاعات و تجربیات بتوانیم به کادر درمانی و پزشکی ایران در مقابله با کرونا یاری کنیم.

این ارتباط که به بیش از چندین ساعت به طول کشید کلیه سوالات، مباحث علمی و تخصصی در جهت هر چه بهتر مقابله با کرونا ویروس توسط اساتید دانشگاه مطرح شد و تبادل اطلاعات بین مسئولان و پزشکان چینی با اساتید دانشگاه علوم پزشکی البرز صورت گرفت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79015

به "نشست مشترک مسئولان دانشگاه علوم پزشکی البرز با پزشکان متخصص چینی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک مسئولان دانشگاه علوم پزشکی البرز با پزشکان متخصص چینی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید