نمایش 11هزار کیلومترِ تاریخی از امروز آغاز می شود

به گزارش مجله سرگرمی، پخش زنده برنامه 11هزار کیلومتر در خانه، سفر به میراث جهانی با معرفی 24 اثر جهانی ایران از امروز (دوشنبه، هشتم اردیبهشت) در درگاه الکترونیکی به نشانی www.tva.tv در دسترس است.

نمایش 11هزار کیلومترِ تاریخی از امروز آغاز می شود

محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور با اعلام این خبر گفت: بازدیدکنندگان این برنامه می توانند تا چهارم خرداد هر روز از ساعت 16:30 به مدت 90 دقیقه به تماشای روایت فرهنگی 24 اثر تاریخی فرهنگی کشورمان که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است بنشینند.

او با بیان این که این برنامه در شب های قدر به معرفی معماری و فضای معنوی حرم مطهر امام رضا (ع) اختصاص یافته است، افزود: در این طرح با مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایکوم ایران و گروه گردشگری مارکوپولو انجام می شود و 24 اثر جهانی در قالب تورگردشگری به علاقه مندان معرفی می شود.

طالبیان ادامه داد: بخش نخست این برنامه به معرفی پایگاه تاریخی چغازنبیل اختصاص دارد که از جمله نخستین آثار ثبت شده کشورمان است که در سال 1979 به همراه دو اثر تاریخی میدان امام اصفهان (نقش جهان) و تخت جمشید در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت.،ایسنا

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87076

به "نمایش 11هزار کیلومترِ تاریخی از امروز آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش 11هزار کیلومترِ تاریخی از امروز آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید