نکونام: لیگ را تعطیل و قهرمان را هم معرفی کنید، سلامتی انسان ها مهم تر از هر چیزی است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهان تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران شد و گفت: سلامتی انسان ها مهم تر از هر چیزی است.

نکونام: لیگ را تعطیل و قهرمان را هم معرفی کنید، سلامتی انسان ها مهم تر از هر چیزی است

به گزارش خبرنگاران از اهواز، جواد نکونام در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: شاهین بوشهر در نیم فصل دوم تنها در بازی با شهر خودرو مساوی کرد که آن بازی هم 10 نفره بودند. 3 بازی کردند و 3 برد داشتند. پیکان، ماشین سازی و نساجی را بردند و ما این تیم را در این 4 بازی بررسی کردیم.

وی ادامه داد: تیمی که 10 امتیاز گرفته تیمی قابل احترام و خوبی است و بی دلیل نیست که شاهینی ها بهترین تیم نیم فصل دوم در آغاز هستند. تیم ما باید خیلی باهوش و تمرکز بازی کند تا بتوانیم پیروز شویم. احتیاج به حداکثر توان برای بازی فردا داریم. طرفداران مان نیستند و این موضوع شرایط را برای ما سخت نموده است. ناراحت هستیم و دوست داشتیم بازی را با طرفداران مان برگزار کنیم. امیدوارم با یک تمرکز خوب در بازی فردا 3 امتیاز بازی را بگیریم.

نکونام با بیان اینکه قبل از اینکه کسی درباره کرونا صحبت کند، گفتم بازی ها باید تعطیل گردد، توضیح داد: نگاهم به فوتبال صرفا فوتبالی است و به منافع کسی کاری ندارم، اصلا یک سال لیگ نداشته باشیم جان مان که مهم تر است. از الان یک تیم را قهرمان معرفی کنیم. اتفاقی نمی افتد، ولی اگر خدای ننموده یک آدم معمولی هم جانش را از دست بدهد خیلی زجرآور است. با شرایط خوبی که ما داریم لغو مسابقات به ضرر تیم مان هست ولی سلامتی انسان ها، مربیان و بازیکنان حریف و خبرنگاران مهم تر است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: خدای ننموده اگر عزیزی از دست برود چقدر بد است. این بیماری واقعا خطرناک است و باید تا وقتی که هوا گرم می گردد و شرایط کنترل گردد لیگ تعطیل گردد. دو تیم بزرگ پایتخت مربی شان را عوض کردند و تیم ملی هم مربی اش را عوض نموده است. خودم هم 2 سال قبل با وجود شرایط خوبی که داشتیم، تیمم را ترک کردم که گفتند نکونام تیم را ترک کرد، ولی من به خاطر شرایط غیرحرفه ای تیم را ترک کردم. هر مربی خارجی هم که می آید 2 ماه نمی گذرد جدا می گردد. الان هم می گویم که نگاه مان به فوتبال باید حرفه ای باشد. الان در ایتالیا هم همینطور است. مطمئن باشید به اسپانیا و انگلیس هم برسد همین اتفاق می افتد. در اروپا یک بازیکن را به خاطر خطای شدید محروم می نمایند چون به سلامتی بازیکنان اهمیت می دهند.

نکونام ادامه داد: در بازی ما اگر یک بازیکن مریض باشد به همه زمین منتقل می گردد. تمام ورزش برای این است که مردم شاد بوده و نشاط داشته باشند. الان همه با ترس و دلهره بازی ها را نگاه می نمایند. ما فوتبالی ها باید حداقل به سلامتی خودمان اهمیت دهیم. اگر سال جاری لیگ برگزار نگردد چه اتفاقی می افتد؟ اگر این فرایند را ادامه دهیم مطمئنا میزبانی های مان هم به خطر می افتد. آنها زرنگ تر از این حرف ها هستند، در فوتبال مان کارهایی انجام می دهیم و فکر می کنیم کسی نمی فهمد. مطمئنا اگر بیماری ادامه پیدا کند میزبانی ها از ما گرفته می گردد. باید خودمان به فکر باشیم. همه درباره کرونا صحبت می نمایند نه تنها در ایران، در چین، اسپانیا، ایتالیا و ... هم این حرف زده می گردد.

وی گفت: جان مردم در خطر است. امیدوارم بازی ها برگزار گردد و هیچ کس هم مریضی نگیرد ولی قطعا باید فکری در این زمینه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای بازی مقابل شاهین شهرداری گفت: خداراشکر همه بازیکنان را در اختیار داریم. حسن بیت سعید هم شرایط خوبی دارد و با تیم تمرین نموده و انشالله بتوانیم فردا بهترین نفرات را بازی بدهیم و 3 امتیاز را بگیریم.

نکونام با بیان اینکه در فوتبال هیچ بازی آسانی وجود ندارد، مطرح کرد: اگر کسی می تواند بگوید تیمی در فوتبال از پیش برنده است، بگوید که ما هم فردا می توانیم این بازی را ببریم و نتایج ما را پیش بینی کند. در فوتبال هیچ بازی آسانی وجود ندارد و زمانی آسان می گردد که بازی تمام گردد. ته جدول و صدر جدول ندارد؛ ما برای تمام بازی ها آماده هستیم و از بازیکنانم خواسته ام که به تمام بازی های رسمی و محبت آمیز به یک چشم نگاه نمایند. در هر بازی با تمرکز به میدان می رویم و کاملا آماده هستیم، بازیکنان هم این موضوع را درک نموده اند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72353

به "نکونام: لیگ را تعطیل و قهرمان را هم معرفی کنید، سلامتی انسان ها مهم تر از هر چیزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: لیگ را تعطیل و قهرمان را هم معرفی کنید، سلامتی انسان ها مهم تر از هر چیزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید