هدیه فرهنگی برج آزادی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش مجله سرگرمی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرماندهان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی می توانند از مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به صورت رایگان بازدید کنند.

هدیه فرهنگی برج آزادی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی برج آزادی، سید عباس عظیمی رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران قدر و والامقام از زحمات فرماندهان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش جامعه قدردانی و به پاس این زحمات بازدید رایگان از برج آزادی برای پرسنل و خانواده آنان را در هفته نیروی انتظامی به عنوان یک هدیه فرهنگی اعلام کرد.

تمامی پرسنل نیروی انتظامی در سراسر کشور به اتفاق خانواده و با ارائه کارت شناسایی معتبر می توانند 13 تا 16 مهر ماه سال جاری از این مجموعه به صورت رایگان بازدید کنند.

علاوه بر معماری منحصر به فرد، فضا های داخلی برج مانند سالن ایرانشناسی، موزه شهاب سنگ، موزه عروسک ها، تالار آیینه و راهروی اقوام از جاذبه های گردشگری برج آزادی است که مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 111550

به "هدیه فرهنگی برج آزادی به مناسبت هفته نیروی انتظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه فرهنگی برج آزادی به مناسبت هفته نیروی انتظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید