وزارت نیرو موظف به تامین آب شرب است

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه وزارت نیرو موظف به تامین آب شرب است، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان عملکرد بسیار ضعیفی در بحث تامین آب دارد، وزارت نیرو باید برای بخش تامین آب به صورت جداگانه اعتبار اختصاص دهد.

وزارت نیرو موظف به تامین آب شرب است

اقبال عباسی ششم شهریورماه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و راهبری توسعه و مدیریت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه وزارت نیرو موظف به تامین آب شرب است، اظهار کرد: بعلاوه شرکت آب و فاضلاب هم مسئول توزیع آب است، بنابراین باید اعتبارات اختصاص یافته به این بخش تفکیک و به صورت جداگانه اختصاص داده گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان نمود: اعتبارات استانی بسیار محدود است و نمی توان از اعتبارات بخش قسمت توزیع آب به بخش تامین آب اختصاص داد، وزارت نیرو باید برای تامین آب در استان ها اعتبارات جداگانه ای اختصاص دهد، در بحث تامین آب در این استان مسائل بسیاری وجود دارد، بنابراین وزارت نیرو باید به صورت ویژه اعتبار به این بخش اختصاص دهد.

وی با اشاره به مشکل کم آبی در شهرستان بن، یادآور شد: در هفته های گذشته با قطعی آب در این شهرستان روبرو بودیم، شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری عملکرد بسیار ضعیفی در بحث تامین آب دارد، باید قبل از خشک شدن منابع آب پیش بینی های لازم برای تامین آب از سایر منابع دیده گردد و بلافاصله منبع تازه جایگزین گردد.

عباسی در ادامه در مورد اعتبارات اختصاص یافته به استان ها، شرح داد: اعتبارات اختصاص یافته به استان ها تنها 30 درصد کل اعتبارات کشور را شامل می گردد و مابقی این اعتبارات به صورت متمرکز، در قالب پروژه های ملی و سهم نمایندگان توزیع می گردد، از اعتبار در اختیار نمایندگان می توان برای شرایط بحرانی استفاده کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه های مشارکتی در استان بسیار محدود است، گفت: هفت نوع طرح در قالب پروژه های مشارکتی قابل اجرا است، باید سرمایه گذار از بخش خصوصی برای انجام پروژه ها جذب گردد.

وی اعلام نمود: دستگاه های اجرایی برای فروش اموال مازاد خود اقدام نمایند، مدیران دستگاه های اجرایی از این محل می توانند برای مسائل توسعه ای دستگاه خود استفاده نمایند.

عباسی در سرانجام با تاکید بر اینکه پروژه های محرومیت زدایی با موضوع بهداشت و درمان در منطقه ها محروم استان تعریف گردد، توضیح داد: امروز اولویت اول کشور بحث ویروس کرونا است، باید زیرساخت های بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری در تقویت گردد، در حال حاضر با کمبود تخت بیمارستانی و فرسودگی تجهیزات روبرو هستیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156525

به "وزارت نیرو موظف به تامین آب شرب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت نیرو موظف به تامین آب شرب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید