گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ به روزرسانی شد ، ضبط فیلمهای سلفی با حرکت آهسته

به گزارش مجله سرگرمی، گلکسی اس 10 یک به روزرسانی جدید برای کاربران خود ارائه نموده است. این به روزرسانی یاری می نماید که فیلم های سلفی با حرکت آهسته گرفته شوند.

گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ به روزرسانی شد ، ضبط فیلمهای سلفی با حرکت آهسته

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، افرادی که در کشورهای آلمان و سوئد گوشی های گلکسی اس 10 را خریداری نموده اند یک به روزرسانی جدید را دریافت نموده اند که اجازه می دهد از دوربین خود با روشی جدید استفاده نمایند.

علاوه بر ویژگی ویدیوی سلفی slo-mo ، به روزرسانی جدید شامل اوتو هات اسپات نیز می گردد که یک راه سریع برای به اشتراک گذاری اتصال تلفن با دستگاه های اطراف است که در همان حساب سامسونگ وارد شده اند. در کنار این ها وضعیت اسکنر اثر انگشت نیز بهبود یافته است.

به روزرسانی گلکسی اس 10، دکمه های رسانه و دستگاه را به اعلان اضافه می نماید و به شما امکان می دهد دستگاه های متصل به تلفن مانند تلویزیون یا دستگاه های دارای بلوتوث را کنترل کنید. همانطور که اشاره شد این به روزرسانی به شکل محدود در دسترس کاربران بعضی کشورها است اما به زودی وارد دیگر کشورها نیز خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55507

به "گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ به روزرسانی شد ، ضبط فیلمهای سلفی با حرکت آهسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ به روزرسانی شد ، ضبط فیلمهای سلفی با حرکت آهسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید