آزمون داخلی زبان انگلیسی دکتری دانشگاه معارف 8 مهر برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، آزمون داخلی زبان انگلیسی تخصصی دکتری دانشگاه معارف اسلامی در تاریخ پنجشنبه 8 مهر 1400 در دانشگاه برگزار می گردد.

آزمون داخلی زبان انگلیسی دکتری دانشگاه معارف 8 مهر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران،معاونت آموزشی دانشگاه معارف اسلامی اظهار داشت: آزمون داخلی زبان انگلیسی تخصصی دکتری در تاریخ پنجشنبه 8 مهر 1400 ساعت 10 صبح در دانشگاه برگزار می شود.

دانشجویان داوطلب می بایست برای شرکت در این آزمون، نسبت به تهیه کارت خرید به مبلغ، برای بار اول: 700.000 (هفتصد هزار) ریال و برای بار دوم و دوم به بعد: 1.000.000 (یک میلیون) ریال از قسمت خرید کارت و پرداخت وجه سامانه پذیرش دانشگاه معارف اسلامی با اسم پرداخت وجه آزمون داخلی زبان انگلیسی تخصصی دکتری (مهر 1400) اقدام و شماره سریال کارت خرید را برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی دریافت نمایند.

بعد از پرداخت هزینه آزمون و دریافت سریال ثبت نام، برای ثبت نام در آزمون مربوطه از قسمت ثبت نام آزمون در سامانه پذیرش نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

داوطلبان تا 3 مهر 1400 فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند، آزمون پنجشنبه 8 مهر 1400 ساعت 10 صبح در دانشگاه معارف اسلامی برگزار می شود؛ بنابراین گزارش، تا زمانی که کد رهگیری در زمان ثبت نام به وسیله داوطلبان دریافت نشده باشد ثبت نام تکمیل نشده است بعلاوه وجه پرداختی در صورت انصراف یا غیبت در آزمون به هیچ وجه عودت داده نمی شود و برای شرکت در آزمون بعدی می بایست مجدداً وجه مربوط به ثبت نام پرداخت شود.

دانشجویانی که برای بار اول اقدام به پرداخت وجه ثبت نام می نمایند، ولی در آزمون شرکت نمی نمایند، یک نوبت برایشان محاسبه می شود و شرکت در آزمون بعدی، آزمون دوم آن ها خواهد بود و با مبلغ تازه محاسبه می شود.

این آزمون مختص دانشجویان دانشگاه معارف اسلامی است و امکان شرکت دانشجویان سایر دانشگاه ها وجود ندارد.

یکی از شروط شرکت در آزمون جامع دکتری دانشگاه معارف اسلامی، ارائه گواهی قبولی در آزمون زبان انگلیسی تخصصی دکتری است و نمره قبولی در این آزمون 60 از 100 است.

shortmessagesystem.ir: مجله پیامک، آخرین اخبار و مقالات در حوزه فناوری و تکنولوژی های مدرن

aliabad-new.ir: علی آباد جدید، اخبار و آخرین رویدادهای علی آباد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157097

به "آزمون داخلی زبان انگلیسی دکتری دانشگاه معارف 8 مهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون داخلی زبان انگلیسی دکتری دانشگاه معارف 8 مهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید