برنامه سال 1400 انجمن کوراش تشریح شد، حضور قهرمان دنیا در ایران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نخستین جلسه انجمن کوراش کشور در سال جدید روز گذشته اول اردیبهشت ماه برگزار و طی آن برنامه های سال 1400 تشریح شد که برگزاری یک دوره کلاس مربیگری توسط قهرمان عنوان دار جودو ازبکستان یکی از مهمترین آنها بود.

برنامه سال 1400 انجمن کوراش تشریح شد، حضور قهرمان دنیا در ایران

کوروش خسرویار دبیر انجمن کورش با تائید خبر گفت: آنالیز تقویم عملیاتی در سال 1400 و همچنین برنامه ریزی مطلوب و ارائه گزارش عملکرد کمیته ها و انجمن های استان ها و معرفی سایت ورود اطلاعات انجمن کوراش بر روی سامانه فدراسیون ووشو از جمله جزئیات نخستین جلسه انجمن کوراش کشور بود.ضمن اینکه تقویم عملیاتی بر اساس حضور در بازی های داخل سالن و بازی های آسیایی هانژو متمرکز شده است.

دبیر انجمن کوراش کشور با اشاره به برگزاری دوره مربیگری عالی کوراش گفت: این دوره با حضور رشید سوبیروف قهرمان دنیا و المپیک از کشور ازبکستان شهریور ماه برگزار خواهد شد و از مرداد ماه اردوهای جوانان و عظیمسالان پیگیری می گردد. ضمن اینکه با توجه به مسابقات پیشکسوتان دنیا که در آذر ماه برگزار خواهد شد، مسابقات انتخابی پیشکسوتان کوراش کشور هم به میزبانی استان مازندران مهر ماه امسال و همچنین مسابقات نوجوانان المپیاد استعدادهای برتر و مسابقات بین المللی کاپ آسیا به میزبانی استان خراسان رضوی در امسال مصوب و عملیاتی می گردد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد مسابقات قهرمانی جوانان کشور به علت شیوع ویروس کرونا به جای اردیبهشت ماه در تیر ماه در شهر مقدس مشهد برگزار گردد. همچنین مسابقات قهرمانی عظیمسالان کشور نیز تیر ماه به میزبانی اصفهان، مسابقات قهرمانی جوانان و عظیمسالان آسیا در 13 شهریور به میزبانی شهر سمرقند و بخارا در ازبکستان برگزار خواهد شد.

خسرویار در خاتمه گفت: پنج مسابقه جایزه عظیم کوراش دنیا نیز بر اساس اولویت استان های متقاضی اعزام انجام گردد و همچنین ساز و کار استفاده از مربی خارجی ازبکستان در اردوهای بانوان مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

ariyablog.ir: آریا بلاگ: آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

hadiee.ir: مجله هدیه: از مسافرت تا ورزش از همه چیز و همه جا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 141261

به "برنامه سال 1400 انجمن کوراش تشریح شد، حضور قهرمان دنیا در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سال 1400 انجمن کوراش تشریح شد، حضور قهرمان دنیا در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید