دانشگاه کارلتون

به گزارش مجله سرگرمی، دانشگاه کارلتون یک دانشگاه دولتی می باشد که در شهر اتاوا ایالت انتاریو کانادا واقع شده است . دانشگاه کارلتون کار خود را در ابتدا به صورت کالج کارلتون در سال 1942 شروع به کار کرد . سپس به واسطه فعالیتهای علمی- آموزشی و گسترش چشمگیرآن ها ، نهایتا در سال 1957 به طور رسمی به دانشگاه کارلتون تغییر نام داد .

دانشگاه کارلتون

رتبه بندی دانشگاه کارلتون

دانشگاه کارلتون در بین رتبه های 551 تا 600 امین دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته است .

تعدا برنامه های درسی ارائه شده توسط دانشگاه کارلتون به حدود 65 برنامه درسی می رسد که شامل : روزنامه نگاری ، مطالعات فیلم ، مهندسی و امور بین المللی می باشند . این دانشگاه به داشتن رشته های منحصر به فرد مانند مهندسی هوا فضا شهرت بسیاری دارد .

پردیس های دانشگاه کارلتون

این دانشگاه داریای یک پردیس بسیار زیبا می باشد که هم مرز با رودخانه Rideau River و Canal است و تنها چند دقیقه با قلب پایتخت فاصله دارد .

دانشجویان به راحتی می توانند ازتسهیلات رفاهی- تفریحی متنوع موجود درپردیس دانشگاهی استفاده نمایند و از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مختلف بهره مند شوند .

پردیس این دانشگاه بسیار زیباست و طراحی منحصر به فردی دارد . تمامی ساختمانهای پردیس توسط یک سیستم گسترده زیرزمینی به هم متصل هستند به طوری که کارکنان و دانشجویان می توانند بدون قدم زدن در محیط بیرون ساختمان ها به همه قسمتهای دانشگاه دسترسی داشته باشند .

دانشکده های دانشگاه کارلتون

  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده امور بین الملل
  • دانشکده علوم
  • دانشکده هنر و علوم اجتماعی
  • دانشکده تجارت

بورسیه های دانشگاه کارلتون

دانشگاه کارلتون با هدف جذب و ایجاد انگیزه در دانشجویان ممتاز بورسیه های مختلفی برای مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در نظر گرفته است . بعضی از این یاری هزینه های تحصیلی عبارتند از :

Entrance Scholarships

این یاری هزینه تحصیلی برای دانشجویان ورودی به مقطع کارشناسی می باشد . اگر میانگین نمرات دانشجویان 80 درصد یا بیشتر باشد ، در زمان درخواست پذیرش از این دانشگاه به طور اتوماتیک پرونده آنها برای دریافت این بورس آنالیز خواهد شد .

Scholarships for Current Students

این بورسیه مختص دانشجویانی است که حداقل یک ترم را در این دانشگاه گذرانده و نمرات بالایی کسب را نموده باشند . شرایط و مبلغ بورسیه بسته به دانشکده و نمره کسب شده متفاوت می باشد .

بورسهای مقطع کارشناسی ارشد تحقیقاتی و دکترا نیز بسته به دانشکده ها متفاوت است . البته بورس دولت کانادا (Vanier) نیز مانند سایر دانشگاه های کانادا وجود دارد .

برای مشاهده سایر مقالات تحصیلی کانادا ، بر روی عبارت کلیک کنید .

تصاویر دانشگاه کارلتون

راهنمای نقشه

از این نقشه می توان به دو صورت استفاده نمود :

  1. استفاده به صورت معمول (همانطور که در سایت می بینید)
  2. مشاهده مکان مورد نظر به صورت واقعیت مجازی

در این روش کافیست به اندازه کافی روی مکان مورد نظر زوم نموده و سپس آدمک بالای قسمت زوم را برداشته و روی نقطه مورد نظر قرار دهید .

با انجام این کار شما می توانید تصاویر مکان مورد نظر خود را به صورت کاملا واقعی و سه بعدی ملاحظه نموده و به گشت و گذار در آن مکان بپردازید .

موقعیت جغرافیایی دانشگاه

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: studyunique
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90129

به "دانشگاه کارلتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه کارلتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید