مدل کیف و کفش زنانه سال 2023

به گزارش مجله سرگرمی، کیف و کفش دو جز اصلی در پوشش هستند که شما با انتخاب مناسب می توانید یک ظاهر بسیار فوق العاده و خاص داشته باشید. بعضی از خانم ها فرصت گشت وگذار به صورت حضوری ندارند به همین علت همواره در خرید عجله می نمایند و با سرعت اقدام به خرید کیف زنانه یا کفش می نمایند. اگر شما هم فرصت ندارید زمان زیادی را در بازار صرف کنید تا برترین و ترندترین کیف و کفش را بخرید، پیشنهاد ما به شما در این مطلب از پیندو خرید اینترنتی کفش زنانه مقرون به صرفه است. شما با آنالیز وبسایت های مختلف فروشگاهی می توانید قیمت کیف زنانه را در همه آن ها آنالیز و زیباترین کیف زنانه را بخرید. اما در سال 2023 چه مدل هایی از کیف ها ترندتر هستند؟

مدل کیف و کفش زنانه سال 2023

انواع کیف و کفش لاکچری و زیبا در سال 2023

همان طور که می دانید هر سال با تغییر سال مدل های مختلفی از کیف و کفش زنانه مد یا به اصطلاح ترند می شوند. به همین منظور برای خرید کفش زنانه مناسب یا کیف زنانه لاکچری باید از این ترندها اطلاع داشته باشید. در ادامه به بعضی از این مدل ها پرداخته ایم.

انواع کیف زنانه در سال 2023

  • کیف دستی زنانه مدل بولینگ

یکی از کیف های بسیار زیبا و مجذوب کننده موجود در بازار کیف دستی زبانه مدل بولینگ است. این کیف سایز میانهی دارد که ظاهر آن شبیه ساک هایی است که برای حمل توپ های بولینگ مورد قرار می گیرد. به همین علت نام آن را کیف دستی زنانه مدل بولینگ نامیدند.

هنگام خرید کیف دستی بولینگ، یک بند جداشدنی درون آن قرار می گیرد که در صورت احتیاج بتوانید آن را روی دوش خود نیز آویزان کنید. این مدل از کیف در سال 2023 یکی از پرطرفدارترین مدل کیف زنانه است. ظاهر آن منحنی شکل که دسته ای برای حمل روی آن سوار شده است.

اگر شما هم در پی خرید یک کیف با ساختاری معین هستید، کیف بولینگ برای شما می تواند انتخاب مناسبی باشد. جهت تکمیل و زیباتر شدن استایل اداری خود از این مدل کیف های زنانه ترند 2023 می توانید بهره ببرید.

  • کیف چرم زنانه

کیف چرم زنانه هیچ وقت از مد نمی افتد. شما در هر حال و سالی می توانید بدون دغدغه از این مدل کیف ها بهره ببرید. کیف های چرم زنانه انواع مختلفی دارند که هریک را متناسب با استایل رسمی یا غیررسمی می توانید انتخاب و بخرید. کیف های چرم علاوه بر زیبایی و لاکچری بودن، از مقاومت و دوام بالایی نیز برخوردار هستند که شما می توانید مدت طولانی از آن ها در محل کار، دانشگاه، گردش، مهمانی و... بهره ببرید.

  • کیف ساتچل

یکی دیگر از مدل های پرطرفدار در سال 2023 کیف ساتچل است. احتمالا این روزها این مدل را در ویترین مغازه ها و بعلاوه فروشگاه، وبسایت های آنلاین بارها دیده باشید. مدل و ظاهر این کیف ها به صورت مستطیل شکل بوده که در دو سایز میانه و بزرگ در بازار موجود است. بالای این کیف یک دسته جهت حمل راحت تر آن دوخته شده است. این کیف ها مناسب برای سفر، اداره، دانشگاه و مصارف روزانه هستند. علاوه بر یک بند در بالا، در این مدل نیز یک بند جداشدنی قرار داده شده که افراد می توانند از آن به صورت دوشی یا هیکلی نیز استفاده کنند.

  • کیف های چند منظوره

یکی از مدل های کاربردی در سال 2023 کیف های چند منظوره هستند. این کیف ها را به چند صورت دوشی، دستی یا کوله پشتی می توانید بهره ببرید. بند این مدل از کیف های زنانه به گونه ای طراحی شده که افراد می توانند آن را به چند حالت مختلف استفاده کنند.

به عنوان مثال اگر دانشجو هستید و سنگین کتب و جزوات شما را اذیت می نماید می توانید از این مدل کیف ها بهره ببرید.

کیف های چند منظوره انواع مختلفی دارند اما برترین و مقاوم ترین نوع این کیف ها، چرمی است. بسیاری از برندی مختلف فراوریکننده چرم این مدل کیف زنانه را فراوری و به بازار عرضه می کنند.

  • کیف هیکلی یا دوشی

یکی دیگر از کیف های کاربردی و ترند در سال 2023، کیف هیکلی یا دوشی است. این مدل از کیف ها معمولا ابعاد کوچکی دارند و از آن ها می توانید در پیاده روی صبحگاهی، خرید و... بهره ببرید. کیف های هیکلی یا دوشی یک بند بلند و قابل تنظیم دارند که شما با تنظیم این بند می توانید آن را به صورت کج روی دوش خود بیندازید. امنیت این کیف ها نیز بالاست و سارقین و سودجویان نمی توانند به راحتی آن را از شما بدزدند.

مدل کفش زنانه در سال 2023

کفش های مختلفی در سال 2023 ترند شده اند که به طور کلی این مدل ها به دودسته کفش اسپرت زنانه و رسمی تقسیم می شوند. بعضی از انواع کفش زنانه نو عبارت اند از:

  • پاشنه های طرح دار (معماری)

یکی از مدل های ترند در سال 2023 که شاید این روزها آن را پای بسیاری از هنرمندان و سلبریتی ها نیز ببینید، پاشنه های طرح دار یا به اصطلاح معماری شده است. آنتونی واکارلو طراح مد و فشن در سال 2016 کفش هایی با پاشنه YSL طراحی و به بازار عرضه کرد. پس از فراوری، این مدل هواداران بسیار زیادی پیدا کرد و از آن پس کفش های پاشنه دار طرح دار به آرامی وارد فروشگاه ها شدند. چیزی که این مدل کفش ها را بسیار خاص و منحصربه فرد می نماید، شکل های فوق العاده و معماری های مختلف از اشکال هندسی و فیگورهای مختلف است. با این وجود، کفش های پاشنه طرح دار مناسب هر نوع و سبک استایلی نیستند و باید بسته به نوع مهمانی یا مراسم انتخاب شوند. افراد ساده پوش معمولا این مدل از کفش های سال 2023 را قبول نخواهند داشت.

  • کفش های پلت فرم (لژدار)

اگر شما هم در پی روش های مختلف جهت ارتقای استایل خود هستید، کفش های پلت فرم یا لژدار برترین انتخاب برای شما محسوب می گردد. کفش های پلتفرم در دهه 90 با طراحی کلاسیک و راحت مد شد، امروزه نیز در سال 2023 باز هم برای استایل های خاص مناسب شناخته شده است. خانم ها می توانند از این کفش های راحت و کلاسیک همواره استفاده کنند. کفش های لژدار مناسب هر نوع استایلی خواهد بود. اگر شما یک خانم شاغل هستید که همواره راحتی کفش برایتان اولویت به شمار میرود، کفش های لژدار را از قلم نیاندازید.

  • کفش های اسپرت و کتانی ها

کفش های اسپرت و کتانی ها هیچ گاه از مد نخواهند افتاد. برای راحتی بیشتر و بعلاوه پیاده روی های طولانی می توانید از کفش های اسپرت بهره بگیرید. این مدل از کفش ها می توانند با یک استایل اسپرت بسیار زیبا شوند.

سرانجام

در این مقاله سعی بر آن داشتیم تا شما را با انواع مختلف کیف و کفش سال 2023 آشنا کنیم. مدل های زیادی در این سال ترند شده اند که تنها بخشی از پرفروش ترین آن ها را در این مطلب مطالعه کردید. بنابراین اگر در پی یک کیف و کفش راحت برای احتیاج روزمره خود هستید حتما به سایت پیندو سر بزنید تا مدل های بیشتری را مشاهده کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164495

به "مدل کیف و کفش زنانه سال 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کیف و کفش زنانه سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید