کلاس های دانشگاه آزاد از 16 فروردین مجازی برگزار می گردد ، فیلم آموزش های مکمل در سایت دانشگاه علوم و تحقیقات

به گزارش مجله سرگرمی، در اولین جلسه سال جدید هیات رییسه دانشگاه آزاد درباره استمرار کلاس ها به صورت مجازی از 16 فروردین ماه و قرار دریافت فیلم آموزش های مکمل در سایت دانشگاه علوم و تحقیقات شرح داده شد.

کلاس های دانشگاه آزاد از 16 فروردین مجازی برگزار می گردد ، فیلم آموزش های مکمل در سایت دانشگاه علوم و تحقیقات

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز اولین جلسه هیأت رئیسه این دانشگاه در سال جدید به صورت ویدئوکنفرانس به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه و با حضور معاونین محترم و روسای مراکز از ساعت 10 تا 13 برگزار گردید، گفت: در این جلسه شیوه های آموزش مجازی در واحد های دانشگاه در سراسر کشور مورد آنالیز نهاده شد و تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر این کلاس ها اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور در ایام تعطیلات عید نوروز کلاس های مجازی جبرانی برای دانشجویان برگزار نموده اند، گفت: با تصمیمات اتخاذشده، مقرر شد از روز شنبه 16 فروردین واحد های دانشگاه آزاد اسلامی تمام ظرفیت های خود را به صورت کامل مورد استفاده قرار داده و شرایطی فراهم نمایند تا کلاس های مجازی به بهترین نحو برگزار گردیده و دروس به دانشجویان ارائه گردد.

حیدری اضافه نمود: برگزاری کلاس های مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از زیرساخت های ایجاد شده توسط مرکز فناوری اطلاعات و واحد الکترونیک و بعضی از واحد های دانشگاهی خواهد بود که شرایط بسیار خوبی برای برگزاری کلاس ها فراهم شده است و نقایص آن نیز با بازخورد از دانشجویان در حال برطرف شدن است. اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه موظفند به صورت مجازی و در ساعت های مقرر برای ارائه دروس به دانشجویان بر مبنای این سامانه ها به ارائه دروس خود بپردازند.

وی با بیان اینکه در جلسه هیأت رئیسه، اقدام واحد علوم و تحقیقات در ضبط کلاس های درسی مورد آنالیز نهاده شد، توضیح داد: این واحد بعضی دروس ازجمله ریاضی، معارف، ادبیات فارسی و... را به صورت استودیویی توسط اساتید ضبط نموده و در سایت واحد علوم و تحقیقات قرار داده است. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت واحد علوم و تحقیقات، از این کلاس ها به عنوان آموزش های مکمل استفاده نمایند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به یکی دیگر از مصوبات جلسه هیأت رئیسه، گفت: در این جلسه مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه پیش نویس بخشنامه حضور کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه را ارائه کرد و شرح داد که براساس این بخشنامه و با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا، از 23 فروردین یک سوم کارکنان باید در محل کار خود حضور داشته باشند و دو سوم به جامانده به صورت شیفتی و دورکاری از منزل، وظایف خود را انجام دهند.

وی گفت: در جلسه هیأت رئیسه مقرر شد فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ عنوان تعطیل نباشد و شرایط به گونه ای فراهم گردد که خدمات لازم به نحو احسن در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

حیدری در ادامه، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی و حل مسئله است، گفت: این دانشگاه با تمام توان و استفاده از تمام ظرفیت های علمی، وظیفه اجتماعی و فرهنگی خود را در قبال جمهوری اسلامی ایران به نحو احسن انجام می دهد. از این رو مقرر شد چالش های حکمرانی و مدیریت کلان کشور در دوران پساکرونا و ارایه الکوی حکمرانی صالح در دانشگاه آزاد اسلامی بصورت مصاحبهی های تخصصی مورد پژوهش قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده هیأت های اندیشه ورز استانی، تشکیل تالار های مصاحبه در باشگاه پژوهشگران جوان، پژوهشگاه و معاونت فرهنگی و دانشچویی به آنالیز این چالش ها بپردازند و دست آورد های علمی خود را مطرح نمایند، گفت: بدین منظور تالار های مصاحبه به صورت مجازی و با ظرفیت هرکدام 20 نفر، توسط مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده تا اساتید بتوانند در آن فعالیت نمایند. در این بخش معاونت های علوم انسانی و هنر، فرهنگی و دانشجویی و پژوهشگاه فعالیت جدی خواهند داشت تا با تعیین شدن چالش ها، یک الگو تدوین و استخراج گردد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه 150 چالش در حوزه چالش های حکمرانی صالح پساکرونا مد نظر نهاده شده، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سه سطح ملی، جهانی و فردی به این چالش ها خواهد پرداخت چرا که طبیعتاً پس از بیماری کرونا بسیاری از مناسبات حکمرانی تغییر خواهد نمود.

مجله سلنا: مجله سلنا، مجله گردشگری و سفر با سلنا

مجله گوگل ایرانی: مجله گوگل ایرانی، آشنایی با تکنولوژی و فناوری های روز دنیا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81009

به "کلاس های دانشگاه آزاد از 16 فروردین مجازی برگزار می گردد ، فیلم آموزش های مکمل در سایت دانشگاه علوم و تحقیقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشگاه آزاد از 16 فروردین مجازی برگزار می گردد ، فیلم آموزش های مکمل در سایت دانشگاه علوم و تحقیقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید