160 کیلومتر راه روستایی در کردستان آسفالت می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون فنی اداره کل راهداری، حمل ونقل جاده ای کردستان گفت: در سال 99، 160 کیلومتر از راه های خاکی و شوسه روستایی این استان در قالب طرح ابرار آسفالت می گردد.

160 کیلومتر راه روستایی در کردستان آسفالت می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، صلاح الدین محمدی افزود: در مرحله اول طرح اقدام برای راه های اولویت دار روستایی (ابرار) سهمیه آسفالت ریزی 200 کیلومتری این راه ها را داشتیم که در نیمه دوم سال 98، 40 کیلومتر از این میزان اجرا شد.

وی افزود: هم اکنون نیز اداره کل راهداری، حمل ونقل جاده ای کردستان در راستای تحقق این برنامه 2 مشاور اجرای طرح را به کارگرفته تا اقدامات لازم برای آنالیز شرایط 160 کیلومتر از راه های به جامانده سهم این استان را تا اواخر اردیبهشت 99 انجام دهند.

معاون فنی اداره کل راهداری، حمل ونقل جاده ای کردستان یادآور شد: عملیات اجرایی این راه ها اواخر اردیبهشت سال جاری هم زمان با آغاز فعالیت کارخانه های فراوری آسفالت و اتمام فصل بارندگی ها در قالب گروه های مختلف آغاز می گردد.

محمدی تاکید نمود: اتمام این طرح ها نیازمند حدود یک هزار میلیارد ریال اعتبار است که انتظار می رود با بهبود شرایط مالی کشور به طرح های عمرانی تزریق گردد.

وی در مورد سهمیه مرحله دوم این طرح برای استان کردستان نیز گفت: وزارت راه و شهرسازی آسفالت 2 هزار کیلومتر راه روستایی را برای اجرای مراحل اول و دوم ابرار در دستور کار قرار داده که پس از اتمام مرحله اول سهمیه هر استان معین می گردد.

تا به امروز از 6 هزار و 183 کیلومتر راه روستایی درکردستان 2 هزار و 998 کیلومتر آن آسفالت شده که شامل 48.5 درصد راه های دسترسی روستاهای این استان است.

این شاخص با میانگین 65 درصدی راه های آسفالت روستایی کشور فاصله 16.5 درصدی دارد که کوشش برای رسیدن به شاخص کشوری از سوی زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی در کردستان ادامه دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 88227

به "160 کیلومتر راه روستایی در کردستان آسفالت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "160 کیلومتر راه روستایی در کردستان آسفالت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید